tjugoandra maj

denna dag har nog varit det mest dryga torsdag på länge! det började med fys, det blev spinning för mig för er som vill veta, ;b seen.. var det ingen spanska, vilket var mkt mkt mkt tur! haha, jag är så jävla bra! x) det är rakt pinsamt, ;) jag hade tänkt att ha på mig typ en skjortklänning-aktig sak idag, leggings är ett måste, btw, men tror ni inte att jag lyckas glömma leggingsarna hemma eller?! ;s så är det när man byter om till idrottskläder direkt på morgonen och packar ner kläderna man ska ha på sig senare. jag menar, man är ju inte så skärpt på morgonen, ;s iaf inte jag har jag märkt! ;) tur för mig att jocke har körtkort, annars hade jag två alternativ;

1. gå med skjortklänningen och mjukisbyxor, x)
2. gå med skjortklänningen och visa typ halva arslet, x)

inget av alternativen kändes särskilt lockande, och som sagt, som tur för mig har jocke körtkort. (; jag ringde och väckte honom och snäll som han är hämtade han mig så jag kunde byta om till lite bättre kläder, ;) dagen var räddad! :D det sjuka var att innan jag gick in i duschen träffade jag emma strandberg och då började vi snaka om folk som glömde kläder hemma, haha, jag fattade inte hur man kunde vara så klantig.. men det händer även de bästa, (a)

jag är klar med samhällskunskapen! :D skönt som attans! jag ska bara skriva de på datorn, men det ska inte ta allt för lång tid, (: novellen är också klar, så nu är det faktiskt inget mer skolarbete tror jag. några uppgifter på engelskan är väl allt isf. det ska bli mkt skönt med lov faktiskt! :) det är efterlängtat kan jag ju lova!

efter skolan blev det plugg, plugg och lite mer plugg. och varuupplockning på coop. från fem till sju typ. sen blev detmer plugg. men det har ju lönat sig, allt är i princip klart, :)

nu ska jag sätta mig och skriva samhällen, har egentligen inte tid med det hära, och jag tror inte att någon kommer orka läsa allt, det finns inget kul i det hela, meningarna är för långa, jag har knappt använt punkter och jag tror inte att meningarna är sammahängande ens en gång, (y)

dagens plus; det är torsdag, och imorn är det fredag och då får vi hämta valpen! :D
dagens minus; hela dagen har varit jättestressig, jag har ingen energi kvar..

OVER AND OUT.


make me happy
skickat av: emma

jag läste faktiskt allt :)

2008-05-23 @ 14:01:05
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0