tjugofemte maj

nån som vill köpa min cp-moppe?! ;s jag blir knäpp på den! skulle på affärn, och den brukar var ganska seg på att starta, men nu, nu när jag står på parkeringen på willys startar den inte alls! ;s det var ju lagomt pinsamt att stå där och försöka kicka igång den. jag ringde jocke och efter ett tag kom han och hjälpte mig. efter mkt kickande och gasande fick vi igång den och jag kunde köra hem. vad fan hade jag gjort om jag inte hade bror min?! han är typ såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär viktig! :) <3 om man ska se något positivt med detta så missade jag bladningen, jag fick jättedåligt samvete över att jag inte for, men klockan var typ halv, ;/ felåt alla.

sen, jaa. jag har lekt med valpen, :) nu har hon lbivit tokig, hon tar i när hon bits, ;b cphund! ;) haha.

nej, nu orkar jag inte skriva. jag måste sova, annars kommer jag aldrig upp imorn, ;|

dagens plus; värme! äntligen, det börjar närma sig sommar, :)
dagens minus; moppen! ;s jag hatar dig, du har inte varit mer än problem!

OVER AND OUT.


make me happy
skickat av: emma

HAHA! din moppe lever sitt eget liv ewelina x)

2008-05-26 @ 15:25:55
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se
skickat av: emma

svar: okej. du verkade ha en mycket bättre dag än mig ewelina! :o tack! visst var dom lite halvfräcka? :D och nej, haha. jag vill inte byta med dig, tyvärrrrr :))

2008-05-27 @ 07:09:56
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0