tjugoförsta maj

nu är historian klar iaf, känns mkt skönt. ngt som inte känns så skönt är att alla har fått typ hundra år på sig, medans jag och stina har fått två lektioner, ;s aja, det är klart nu och det blev helt okej. väldigt fina bilder måste jag säga, tummenupp! :)

spanskanationella igen, faan, vi har ju typ haft sextioelva prov redan, jag orkar inte med fler! denna gång är det muntliga och det känns ju okul, ;s synd bara att man är med maja som kan allt! ;s jag kommer ju se ut som ett cp när hon och bernice snackar flytande spanska medan jag inte får fram ett ord! ;s det får gå som det går, jag har liksom gett upp mitt hopp om ett MVG. haha.

snart klar med samhällskunskapen med, tummenupp!

jag måste börja renskriva novellen som ska vara inne på fredag också, ;s jag måste göra det innan matchen ikväll, annars blir aldrig gjort och ett IG kommer infinna sig i betyger, ;s jhjsghnsk, less jag blir!
nej, nu måste jag sätta igång.

lycka till till mig på matchen! 19.00 på Arnäs IP, be there!

dagens plus; det är match ikväll! :D
dagens minus; det är spanskanationella imorn, ;/

OVER AND OUT.



det måste vara ett skämt, så dåligt har det aldrig gått på en match. jag tar på mig allt, förlåt.

make me happy
skickat av: emma

du ska fan inte ta på dig allt!

2008-05-22 @ 14:11:22
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0