tjugonde maj

nu sitter jag i skolan, fyfan vad kul jag har! ;s
svenska/historian är iallafall så gott som klar, skönt att gruppen är enig! vi har gjort klart ett helt projekt på en lektion, det är mkt duktigt tycker jag! ;o en applåd skulle inte sitta fel, jag tror banne mig att jag ska ge mig själv en riktigt fet senare! ;)

snart är det fys, jag måste vara ärlig och säga att jag inte är jättetaggad, ;s det blir ju inte bättre av att träningen är mellan 15.30-17, och sen måste jag ta bussen klockan 17.11, anländer till slutdestinationen ca. 17.18 och fotbollsträningen börjar 17.30, wihoo, jag lär inte vara jättepigg senare! ;/ men det är klart att jag måste träna eftersom det är match imorn. en annan kul grej är att jag har typ 400298357346 olika grejer innan veckoslutet, ;s två stycken samhällskunskapsinlämningar och en svenksauppsats. okej, det var tre, men damn vad dryga de är! ;s det blir sova i helgen tror jag bestämt.

dagens plus; peppar, peppar, ta i trä. jag tror bestämt att naturkunskapsprovet gick ganska okej, :)
dagens minus; jag har 0 minuter till fritid denna vecka heller. utbränd? ja, snart så.

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0