tjugosjätte maj

chillaste dagen på länge! :)

lektion ett; svenska, vi ser på film.
lektion två; specialidrott, fystester.
lektion tre; spanska, läraren körde nationella, vi såg på film. eller vi skulle göra det, men vi drog.
lektion fyra; engelska, jag kom inte ens ihåg vad vi gjorde, typ ingenting. haha.

SLUT! :D

jag tänkte vara jätteduktig och sätta mig och plugga det första jag gjorde efter skolan, men icke. jag somnade i soffan! ;s det var katasrof, jag kom nästan sent till träningen och jag han inte äta riktigt, mamma hade gjort världens godaste skinsås! <3 i looove it. iallafullafall, träningen gick skitdåligt! ;s jag vet inte vad som är fel. det kanske kommer snart.. vi håller tummarna.

skorna förresten, fem av fem tåååsters! helt underbara! <3 mums på dom! :)

dagens plus; skorna, vädret, jag tycker nästan att hela dagen har varit ett plus, :)
dagens minus; tiden. tiden har knappt räckt till idag. prioritera mera?

OVER AND OUT.

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0