tjugosjunde maj

snart, snart, snaaart är det lov! :) imorgon, på samhällskunskapen, ska vi få tillbaka våra inlämningsuppgifter, så där lär det ju inte mkt plugg, (: efter det ska vi i klassen gå ner till lungviksparken och spela volleyboll och äta mjukglass. håll tummarna för vackert väder! :) vi kan hoppas på samma väder som idag! :) det känndes ju nästan som sommar! :) det gillas skarpt! tummenupp! :)

idag var det mycket betygsnack. ingen bra dag dirket.. får ta och skärpa mig till tvåan verkar det som, ;/
snyggt att man får MVG på alla prov, men i slutbetyg får man VG. Matte A, gå och döö!
Naturkunskapen, "gränsen mellan VG och MVG är hårfin" jag får lov att göra typ ett prov på måndag, och efter det sätts betyget. det känns ju lagomt kul att mitt betyg är insatsen, ;s håll tummarna!

usch, efter skolan var det en massa fystester igen. harres och spänst blev det för mig. jag vågar inte göra beep för knät, ;s det gick ju som illa förra gången. jag tror jag ökade på spänsten, men med mitt guldfiskminne är det inte säkert, haha.

träningen idag gick så sådär, ;b efter testerna i veckan har jag inte mycket energi kvar. jag kunde knappt lyfta tallriken in i mikron efteråt. det är ju så bra!

ett extra plus är ju engelskan, 50 glosor att plugga in på typ två dagar! duktigt ewe att du inte börjar lite tidigare! ;s

nu ska jag plugga lite mer innan jag måste sova, ;s

dagens plus; vädret, jag har sagt det ganska ofta, men det tål att sägas igen! mera sommar! :)
dagens minus;
orken, jag har inte haft ngn ork. det är så tråkigt! ;s

OVER AND OUT.


make me happy
skickat av: emma

svar: haha, det kommer gå kasst! hmrfp.. torsdag nästa vecka typ 8 eller nått.

2008-05-28 @ 07:10:42
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0