tolfte maj

haha, det måste vara ett skämt! ;s så sjukt dåligt det gick på båda spanskaproven idag! jag fattar inte hur det kunde vara så svårt? ;o aja, skit samma. dags att ställa om hjärnan till mattetänk, ;b imorn är det mattenationella och eftersom jag var sjuk i onsdags när alla andra gjorde del ett måste jag göra båda delarna, taggad till tusen?

det blev en tur till naprapaten idag, :) efter mkt knak och brak känns ryggen mkt bra! (y) meeeen eftersom jag knäckte ryggen är den typ känslig mot stötar så det blev ingen träning för mig, ;| det kändes jobbigt att stå på sidan om när alla andra fick träna, ;o jag får ta igen det imorn, (;

dagens plus; ryggen känns bra! :D
dagens minus; nationellaproven i spanska, döööööö!

OVER AND OUT.

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0