tredje maj

jahapp, nu ska vi se om jag får ihop ngt här.

Dagen började med städning på Akzo, hittade 50 kronor, inte illa om jag får säga det själv. höhö.
härlig timlön för övrigt, 8.000 för drygt två timmar. :) klart godkänt (;
syster och jag gick ner på fotbollssplanen och tänkte träna lite och gissa vilka som kommer med moppen då, om inte självaste snyggida och självaste snyggjohanna! :D en trevlig överaskning sådär på kvällskvisten. Inte blev det sämre när snyggsandra kom gåendes på gångstigen heller, ;) kvällen blev typ fulländad!

Nu sitter jag med snyggingarna i mitt ofantligt välstädade rum, (: babesen sitter och kollar i skolkatalogen och jag sitter här, naaaajs.

Nej, nu ska jag vara social med gästerna.

OVER AND OUT.

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0