det är fredag! :)

indeedo, det är det och det känns så sjukt skönt! :) jag har verkligen ingenting att göra i helgen, inga matcher eftersom det inte har varit några träningar i veckan, :( meeen, då tar jag tillfället i akt och kollar på sunkans match på söndag istället! :) ser ni vilken bra kompis jag är? det är rakt sjukt, :D haha, klockan ett i modo-hallen, följ med vetjja! :)

nu sitter jag, som förra veckan, i datasalen och borde plugga på engelskaglossorna. det gick faktiskt bra för ett tag sen, alla rätt på första försöket, hejja ewe!

nu ska jag fortsätta, trettio minuter kvar.

hej.

make me happy
skickat av: emma

sv: haha, DU är snygg ewelina pettersson!

2008-11-29 @ 21:08:22
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0