förresten.

KUL! jag hade skrivit asmkt men sen försvinner allt när jag skulle publicera det! :o DAMP.

iallafall, jag tar om det i en förkortad version.

tog bussen in till stan, hämtade en massa böcker på skolan. orka plugga över helgen, men eftersom jag har geografiprov på måndag är det liksom ett måste. efter det gick jag ner till sliperiet. efter många om och men kom jag in. HAHA, det gick jättebra att hitta dit, det tyckte nog julija med ;]

efter hanna var det min tur att bli fotograferad. :B först tog julija ett vanligt kort, rakt framifrån. fiiint. sen skulle vi knäppa mitt psykologkort ;] det var inte det enklaste att se allvarlig och empatisk med mats när han låg och agerade ledsen och bedrövad. :B mellan asgarven han hon nog ta ett kort eller två.

nu ska jag snabba mig att publicera innan allt försvinner igen.

hej.

make me happy
skickat av: emma

sv: du är snygg!

2008-11-07 @ 20:10:31
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
skickat av: emma

sv: dö ewelina. kevin och alice kommer vara i final. johan kan gå och hänga sig. lars åkte ut :D :D och robin b är bög !

2008-11-07 @ 22:40:20
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0