haha, är det ett tecken?

jag kom just att tänka på en sak. igår hade vi teori om träningslära. jocke sa att kost, stress och sömn har stor påverkan på hur man tränar och hur man mår psykiskt. när verra och jag satt och fikade innan träningen slog tanken oss båda två samtidigt!

när vi kom upp till skyttis har vi stressat som tokar för att hinna upp till arenan, vi kom just från en lektion som inte var direkt lugn och vi slevar i oss maten. inte konstigt att vi är trötta som.. jag vet inte vad? nej, jag har hittat logiken och svaren på frågorna. det blir tidiga kvällar och bättre planering (om möjligt) från min sida hädanefter.

"tänker man positivt går saker lättare"
jag provar; åååh vad kul det ska bli med att göra samhällsläxan! :D jag känner mig jättepepp på att lära mig en massa grejer! detta blir ett MVG helt klart, för jag är bra och jag klarar detta!

fortsättning följer...

hej

make me happy
skickat av: Cliss

Haha...skrev inte du "haha, är det ett tecken?" till mig igår?

2008-11-14 @ 02:05:03
URL: http://clissmaster.bloggagratis.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0