leeeeeeeeeeeeeeeess!

okej, nu känner jag att jag måste skriva av mig. om ni är less på klag är detta fel blogg att läsa! jag ber er vänligen att besöka någon annans.

först och främst är jag förkyld! ;o jag kan knappt andas och jag blöder näsblod för fulla toaletter. jag kan förklara grejen.. jag satt och såg på tv när jag kände hur det rann i halsen, jag bah va?! haha, nä men, jag undrade såklart vad som försigick, :B jag tyckte det kändes äckligt så jag skulle gå till toan och spotta ut det och  plötsligt började det forsa! jag var tvungen att springa in på toan för att stoppa in en massa bomull så jag inte skulle förblöda. jag menar, hade det varit trevligt att komma hem till en uttömd flicka på lunchen? nä, jag skulle inte tro det! så, för allas trevnad så tog jag saken i egna händer och stoppad blödningen. frid och fröjd. jag kan tillägga att det tog tjugo minuter för det att sluta rinna. kuuuuul!

sen har jag ju en massa läxor som jag inte har gjort och eftersom denna förkyldning var helt oplanerad (!) så har jag inte kunnat ta hem böckerna. jag antar att jag måste lämna in läxorna imorgon istället så faktiskt hoppas jag på att jag fortfarande har lika ont i halsen och en massa feber eller nått imorn. nackdelen med det är ju att jag missar änu fler lektioner. :{ men iallafall, jag kan ju inte gå om jag mår dåligt så vi håller tummarna på det.

nu ska jag kolla om det är några fler som vill köpa chokladbollar, tre kvar. någon? :D

hej.

make me happy
skickat av: Cliss

Men Krya på dig...!

2008-11-06 @ 22:24:25
URL: http://clissmaster.bloggagratis.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0