lördag och super mario.

är det idag och jag sitter fast hemma. jag känner mig som en retard som inte har något liv. jag ska inte ljuga, jag har inget liv. det är alltid popcorn och cola zero, varenda vareviga helg. iofs är det skönt och ganska mysigt att sitta uppe med pappa i köket och bara prata fotboll, vilket alla våra samtal leder till, hur kommer det sig egentligen? iallafall, skåpet är alltid fyllt med OLWs smörpopcorn, det är min helgdrog. :)

en hemsk nyhet är att jag har blivit beroende, det är sjukt läskigt. super mario! det är galet att jag inte kan sluta tänka på honom, denna italienska, tjocka gubbe som förgyller sina dagar med att hoppa omkring i gröna rör? vad är det som tilltalar mig? är det den fantastiska musiken kanske? så är det nog.

www.jesper.nu, där finns drogen!

nej, nu ska jag klå den förbannade bossen! level 5, here I come! 

hej! 

make me happy
skickat av: emma

sv: haha, ja. tråkigt att det var på park bara 8) thihi

2008-11-22 @ 23:58:08
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0