måndag

dag ett av fem. skolan gick helt okej idag, inga svårigheter faktiskt. först var det innebandygym, sen hade vi georgafi. nu ska vi tydligen göra ett grupparbete, fattar ingenting än så länge, men det gör inget. det tillhör vanligheterna. efter geografin var det lunch (usch), naturkunskap stog på schemat, skönt att det enda jag kom ihåg sen högstadiet var just korsningsscheman och sånt. hoppas att vi ska ha prov på detta snart, då kanske det blir ett bra betyg på det. :D sista lektionen var samhällskunskap, vi fick se på en film som en elev hade rekomenderat. jag fattar det inte?! jag somnade nästan, så.. så jävla bra var den inte. haha.

efter skolan var jag på träningen en stund, sen åkte jag hem och gjorde lite läxor. det gick sådär, koncentrationen var verkligen inte på topp idag, heller.

nu ska jag gå och lägga mig.

godnatt och hej.

make me happy
skickat av: emma

sv: brottning? vet inte det jag. men det var mycket kropp mot kropp igår på styrkan ;b har aldrig i hela mitt liv varit så slut på ett styrkepass alltså!

2008-11-25 @ 07:56:17
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0