the dramatic day of ewe.

dagen startade, ofantligt stappligt, med att jag vaknade klockan sex, jag slängde mig in i duschen. (UTAN LINA!) efter duschen ställde jag mig framför spisen och gjorde världshistoriens godaste havregröt! fixfix, sen gick jag ner till bussen och var iväg till skolan. vi hade först hade vi naturkunskap, en massa snack om cellerna. sedan hade vi religionskunskap. iallafullafall, än så länge har det inte varit kul.

mamma fick ett ryck och började att skrika på mig och ville att jag skulle städa mitt rum, och fuxflux så hade jag gjort det, ;o

engelskan är klar och nu kan jag, utan dåligt samvete, sitta vid datorn eller vid tvn. nu ska jag göra te.

hej.

make me happy
skickat av: emma

sv: i agreeeeeeee

2008-11-20 @ 20:28:19
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
skickat av: lina

HAHAHAHA

2008-11-27 @ 16:06:46

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0