tisdag, skola och håltimme

ja, det är tisdag.  jag kanske har håltimme till tjugo i tolv och nu är klockan halv nio, det är typ tre timmar kvar. om jag har tur har jag bara hål till religionen. låter detta skumt? inte alls! om jag inte har religion börjar jag som sagt efter lunchen. då hade det varit helt onödigt att jag klev upp i morse klockan halv sju. det mina vänner är anledningen att jag inte vill ha hål.

just nu sitter jag och andrea nere i biblioteket, jag väntar på julija så vi kan fixa klart religionskunskapen. ljudet fungerar inte på datorn, bilddagboken funkar inte, min hjärna fungerar inte, men hallå. det nya livet.. jag börjar om, ljudet fungerar inte (gud vad skönt, då slipper man få huvudvärk), bilddagboken funkar inte (vad bra, då kan jag ägna min tid till att lära mig mina glosor) och min hjärna fungerar inte (nähä, det har den aldrig gjort)

kul liv jag har så här på tisdagsmorgonen, nu ska jag lämna er ifred.

hej!


make me happy
skickat av: sandra

sv: VADÅ HÅLLER MED ANNIE?! den var jättefin ju :)

2008-11-18 @ 21:11:35
URL: http://sandragimbson.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0