ännu mer sucess, och ganska mkt fail.

sucess;  efter träningen i måndags fick jag den briljanta idén att ringa efter pappa så jag fick köra hem. det vart, som ni ser på rubriken, ännu mer sucess än förra gången.

antal döda; 0
antal painkattacker; 0
antal kärringstopp; 0!

helt otroligt! hejja mig! :D

fail; natten mot tisdag är jag hög som satan, 4.2 i ketoner och jag mår sjukt dåligt. det blir toabesök 10 ggr under natten och hela tisdagen sover jag, jag vaknade runt 8 och sjukanmälde mig och slängde iväg ett sms till julija. sedan somnade jag om och sovde till typ 12, då blev det brunch bestående av yoghurt. somnade igen och vaknade inte förns 20. då var det simpsons och family guy, :D då mådde jag genast bättre! ;] haha. jag hade, eller har fortfarande en dryg huvudvärk som inte vill släppa. efter en dubbelalvedon och ingen förbättring återstår det bara att sova. (y)

ska jag vara ärlig så är jag inte jätteledsen att jag inte mår bra idag. vi har nämligen orienteringsdag. :( jag tror inte att kicki tycker om mig längre. jag var varken med på skoljoggen (pumpen krånglade så jag var tvungen att åka hem och fixa den), coopertestet (blodsockret var åt helvette, låg hemma) och nu orienteringen (samma som på cooper).

jag har kommit på det värsta sättet att vakna också!
mamma och hennes jobbarkompis har kommit på den underbara idén att varje onsdag ska de vara tillsammans med barnen, såklart är de hos mamma idag. alla barnen kom klockan 8 och alla barnen skriker och grinar! det är inte jättekul kan jag lova.

nu får ni underhålla mig, jag är så less på att vara ensamen hemma. ;s

hej.

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0