.

jag hatar att vi måste inventera på den sista lediga lovdagen.
jag hatar att jag fortfarande inte är klar med samhällskunskapen
jag hatar att jag är den enda som behöver hjälpa till här hemma.
jag hatar att jag inte har ngt liv.
jag hatar att det är 117 dagar, 16 timmar, 35 minuter och 40 sek kvar.
jag hatar att köra bil när det inte går som jag vill! ;o

meeeen,
jag älskar att det är innebandy imorn.
jag älskar att sara och johanna är hemma. :)
jag älskar att det snart är middag.
jag älskar att mamma ska baka tunnbröd imorn. :)
jag älskar att pappa köpte halloweengodis. :D

hej.

make me happy
skickat av: sandra

sv: tack ewe, tack :)

2008-11-02 @ 16:19:53
URL: http://sandragimbson.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0