idag är det..

fredag, och en jävligt konstig fredag också om jag får säga det själv. och eftersom jag får det så gör jag det. :D

konstig grej 1: svempa var sjuk så...
konstig grej 2: ...vi hade varken matte...
konstig grej 3: ... eller nån naturkunskap, okej. det var inte så konstigt eftersom vi har halvklass, men ändåå.
konstig grej 4: vi hade inga lektioner fram till lunch, trodde vi...
konstig grej 5: ... så sandra ringde annelie, hon sa att vi fick jobba ett tag och sen sluta...
konstig grej 6: ... så vi slutade 10 och...
konstig grej 7: ... vi gick på stan hela dagen!
konstig grej 8: jag köpte en massa grejer på stan men...
konstig grej 9: ... jag har en massa pengar kvar! :D

inte så konstig grej 10: jag är trött så jag ska sova. hej!

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0