inget plugg (;o) men däremot en massa träning

ja, som sagt. ännu mera fystester. idag var det beep-testet, harres och spänsthopp som stod på schemat.
beep-testet gick åt helvette, knät samarbetade inte alls och jag fick typ senadrag inne i knät, om man nu kan få det, men tänk själva känlsan liksom. spänsthoppen gick ju.. bra, haha. förbättring med en hel centimeter! :D en otrolig prestation! sen harres gick inte alls bra, vi hade dessutom inte nån tid alls så det blev bara två försök, ;s
iallafall, jag tycker att testerna gick helt okej, några förbättringar blev det ju iaf.

jockes ungar var med på testerna också, så sjukt söt dotter han har! "mamma, jag fick hundra poäng på springa!" och sen lilla lilla kalle! :D han vägrade att ha sockarna på sig! x) och.. petter höll ju på att dö när han skulle hålla i kalle, haha. han var typ livrädd att han skulle tappa ner honom i govlet. ;b

jag har träningsvärk i armen sen igår. vi hade målvaktsträning igår med Gun från damelit. vi tränade ganska mkt utkast, eller mkt och mkt, jämför man med mängden vi brukar träna i vanliga fall så var det mkt. ;b haha.

ingen läxa har vi heller! ;o det är galet, det känns som att jag har missat något, men det är sant. vi har verkligen inga läxor.

snart är det simpsons, jag måste ladda. hej

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0