plugg.

ja, blir ni förvånade nu när det kommer ett till inlägg med klagoord från mig?  nej, jag skulle inte tro det. dagens klag består till stor del av läxor. alla dessa jävla läxor, varför kommer allting veckan innan provet för? sååå onödigt, det är ju då man vill att det ska vara slappt, men inte då! :o

dagen har inte varit så jobbig, började med att vara i gymmet. sen hade vi inga fler lektioner. skönt som satan! :) imorse när jag vaknade tänkte jag nämligen att detta skulle vara en skön dag att slippa, och det gjorde vi ju.  ;b

efter skolan (haha), gick jag och verra ner till alex på intersport för att kolla en jacka. mkt skön måste jag säga också! :) det blir nog en sån, ganska snyggt också om alla i laget har en! vi ser väl hur det blir. :)

och nu borde sara och johanna vara framme hos ida i kina. :) jag är så avundsjuk, men på sportlovet är det min tur. :)
jag saknar ida fruktansvärt mkt! jag längtar tills dessa två år är över! (: <3

nej, nu måste jag tillbaka till samhällskunskapens underbara värld.

jag skojar, den är hemsk! :(

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0