plugg

jag är så omotiverad. jag förstår inget. ordet uthopia? visst, betydelsen fattar jag, men sen då?

vi ska alltså skapa ett eget uthopia, typ drömsamhälle. vilket politiskt synsätt, vilka mål, regler och metoder ska finnas för att uppnå målen? det ska vara klart tills imorn och jag har inte börjat. jag skäms och jag vill kunna vrida tillbaka klockan till i måndags. varför? jo, för att;

1. jag hade kunnat byta kanyl..
2. ... så jag slapp vara sjuk...
3. ... så jag inte hade behövt varit hemma hela veckan...
4. ... och jag hade kunna träna. hade jag kunnat träna hade jag...
5. ... kanske fått spelat i helgen...
6. ... och jag hade varit glad.
7. jag hade även inte behövt varit hemma från klassfesten! :o



tack pappa, erbjudandet låter så lockande och det är fan inte långt ifrån att jag hoppar på idén!


make me happy
skickat av: emma

sv: usch och fy. nejtack. jag håller mig till min historia jag. blä

2008-10-12 @ 12:53:06
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0