skönt med helg!

skulle nog de flesta normala människor säga, men eftersom jag inte är normal säger jag inte så. höhö.
jag är så socialsjuk, om det nu finns ngt som heter så, men iallafall, jag är det! jag har inte haft en vettig konversation på en hel vecka! :o det är som att vara fast på en öde ö, fast på min ö fanns det människor så jag var inte öde, men människorna var min familj och det är svårt att prata med dom.

iallafall, julija fick bli mitt offer idag. tack för att du stog ut med mig hela dagen utan att döda mig! :) <3 du är guld värd!

klassfest är det ikväll också, men eftersom jag fortfarande känner mig trött och hängig så blir det en hemmakväll. som vanligt. match imorn också så jag måste ju skriva några hejarramsor och värma upp rösten till max! tjejerna har ju Sm-kval damn it! heja övik! :)

nej, nu är det tvn som kallar. hej!


make me happy
skickat av: hannah

sv: nu&föralltid :)<3

2008-10-10 @ 19:31:33
URL: http://hannahnorbeerg.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0