underbar helg än så länge!

fredag; dagen började med skola, inte så underbart men. sedan åkte jag hem med 11 bussen eftersom vi inte hade fler lektioner. :) efter skolan satte jag mig med samhällskunskapen en stund och gjorde bort en massa uppgifter. sköööönt! klockan halv sex var det dags för avfärd till fröken sidner i köpmanholmen. :D hela kvällen var awesome! precis som jag förutspådde blev det god mat, underbart sällskap och en massa kul! :) detta måste göras om inom en snar framtid!

lördag; dagen började inte som jag hade hoppats på, tydligen fanns det ingen annan i våran 42-manna trupp som kunde jobba idag så, såklart, fick jag fara iväg. ;s vi började på edmarks där vi packade ner aftonbladet, en rabattkupong på 10% på coop forum och fem frallor. kuuul. :( inte, sen fick vi gå runt i hela kroksta för att knacka på varje dörr och dela ut dessa påsar. ;s iallafall, när det var klart var det dags för samling. jag orkar inte skriva om matchen, vi vann med 8-1 över täfteå/sävar. :D well done bruttor!

hej.


make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0