usch.

klockan är just nu 22.46 och jag har suttit och pluggat från klockan halv sju kanske. jag är redigt less på naturkunskapen, kolhydrater, proteiner, fetter, vitaminer och mineraler och allt som hör till. religionskunskapen och allt om judendomen, samhällskunskapen och allt som har med "stratification and class structure" :( jag är less på skolan och på alla läxor. det är inte okej att alla lägger in alla läxor veckan innan lovet. jag är TRÖTT som satan att behöva sitta uppe så länge på kvällarna och råplugga. VI HAR ETT LIV LÄRARE, HAR NI SVÅRT ATT INSE DET?!

förlåt, jag är bara så less och trött.

+ blir jag typ arg på magnus betnér! han är ju inte ens rolig och nu fattar jag inte ens vad som är roligt i hans stand-up komik?! ;s "jag förstår inte vad ni vill med den där speciella slaktningen, jag menar, ni snackar om en grej som ska bli en macka?" JAHA, låt dom göra som dom vill? :o haha, FAIL säger jag bara. det var ingen som skrattade?!

oj, jag märker att detta inlägg är ganska så jättenegativt. jag ber om ursäkt, men jag måste skriva av mig.
jag vill ha lov nu! (: jag hoppas verkligen att sthlm-resan funkar! :)

oooooch, sara och josip åker imorgon! jag är så avundsjuk! jag vill också träffa ida, jag saknar henne så fruktansvärt! <3

hejdå.

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0