åttonde september

guud vad jag är taggad på att resa! :D vi snackade om resan som vi ska göra i trean idag på historian, :) det känns mer och mer kul! haha, :D

om allt går som planerat kommer vi flyga till london, england först, dock bara en mellanlandning, sedan åker vi vidare till kapstaden, sydafrika. relativt nära kapstaden ska det tydligen finnas pingviner, haha. det känns ju lite skumt att se pingviner i afrika, menmen ;] efter sydafrika kommer vi ta tåget och bussen till windhoek, namibia. där ska tydligen världens äldsta öken finnas, :b haha, den ska vara röd och.. cool? :B haha, sen, om vi överlever färden, ska vi iväg till livingstone, zambia där jag faktiskt inte vet vad vi ska göra, men det lär ju finnas nått iallafall, haha. efter vi varit i livingstone hoppar vi på bussen och efter sex timmar kommer vi till lusaka, zambia. där tar vår resa slut.

jag hoppas verkligen att allt går i lås! :D det skulle vara en fantastisk upplevelse! :)

sara ville att jag skulle skriva en rad om henne, här kommer den;

sara tjärnström, du är nais, puss! <3


make me happy
skickat av: st

nais sista rad ;) <3

2008-09-08 @ 20:16:10

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0