femte september

.. och jag bröjar om en och en halv timme. datorn är seg, snäppet snabbare än min dator at home dock. jag är nästan sjuk,  jag har ont i huvudet, jag slår vad om att jag har feber och som att det inte var nog med det ska vi redovisa vårat tal idag. jag vill inte. så är det. eftersom vi inte hade någon naturkunskap har vi haft hål från 9.20 + lunchrasten, vi börjar 11.55, vilken tid dessutom! ;s det blir ett konstigt inlägg. jag skriver det som kommer upp, enjoy! jag och julija sitter i bibblan och närmast skriker till varandra, haha. snart kommer surgubben och säger till oss. estetarna har lektion. möhö, stackare! svempa tyckte att jag var duktig på matten idag, fastän jag var sjuk i fredags och inte kunde jobba så ligger jag före de flesta, läckert värre! :D jag känner mig konstig, jag lovar, det är feber..

förresten, den 19;e åker håret! :D nu blirne kort, kort, kort. :) om jag törst det vill säga. se till att  peppa mig nu gott folk!

Det är det tredje talet vi har nu, jag börjar bli less. i don't like to talk infront of other people. it's good that I have a easy topic, my shoulder, i like it.. NOT. i hate my shoulder, it can die! anyway, oops, my swedish has turn into english, maybe that's a good thing.

Julija, julija, she's a awsome person! she's my rolemodel! :D möhö, we like! <3

i'm tired to be here, i mean.. if you have to be at school, why can't you have classes then? i'd rather be at home.. i wanna go home.. and i can't go to maria later today either.. but she won't answer my calls. damn you, maria, damn you. haha.

sandra and I are gonna have a taco-fest today! :D that's gonna be fun. tacos, film and 2.90 candy from coop. it's gonna be nice, very nice ;]

nej, nu ska vi gå och göra skolan osäker. hejdå!

OVER AND OUT.


make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0