glasögonshelvette.

okej, så här är det.

mamma och jag skulle gå runt sjön, eftersom vi lilla valpskrället var för liten och inte orkar gå så långt stannade hon hemma, det var ganska tidigt på morgonen så varken mamma eller jag trodde att det lilla monstret skulle hoppa
upp på köksbänken och riva ner mina älskade extraögon! ;s iallafall, som ni kanske redan har förstått så gjorde hon det.

nu har jag typ tusen miljoner småsmå ripor på högra glaset som irriterar mig något så förbannat! :@ jag smäller snart av.. nu måste jag gå ner till optikern med dem, men när ska jag hinna det? ;o jag som hoppades på att min syn skulle ha förbättras men efter två veckors gnagande huvudvärk har jag nu gett upp hoppet. jag får inse fakta, ta mitt förnuft till fånga och glömma min dröm om perfekt syn.

imorgon blir det en tur till optikern, så det så.

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0