innebandy, vinst och vardag.

ja, vi kan väl brörja med innebandyn, :) vi hade träningsmatch mot ankarsvik tror jag de hette, :b de kom från sundsvall iallafall. vi vann med 7-4. (y) brabra.

vardag.. ja, måndagen är bortgjord. vi började dagen med innebandy, det gick hyffsat. :) sen hade vi geografi med stig. vi satt med seterra och lärde oss europas länder, huvudstäder och  när vi var klar med det försökte vi med sveriges landskap. efter det var det lunch, poatisbullar. ;s aja, sen fick vi se på en jättespännande och jätteny film med jättecoola specialeffekter om det periodiska systemet! kände ni ironin? den var värdelös och jag höll på att somna typ hundra gånger. julija fick hjälpa mig genom att skriva lappar till mig. haha. sen hade vi samhällskunskap. vi såg på en till film. om norrbyskär. vi ska dit på onsdag. den var inte en top 5 film. gamla norrlänningar som pratar om deras uppväxt är väl inte det roligaste kanske. men helt ointressant var det inte.

imorn är det tisdag och alla 2er ska få besök av civilförsvaret. vi ser väl vad det är förnått senare.

nu ska jag se klart simpons. hej.

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0