lärare?

tycker lärare att det är kul eller underhållande att se eleverna konka omkring på sisådär 15 kilo läxor varje dag? tar de ut all ilska på oss från deras barndom? är detta deras sätt att inge respekt? funderingarna är många och svaret har jag fortfarande kommit fram till. någon som har ett vettigt svar? jag menar; vilken friskt människa ger en liten liten flicka i årgång 92 i läxa att lära sig 70 städer på en vecka?! har han ens tänkt på att jag har typ tretusen träningar i veckan? har han tänk på att jag har ett liv till skillnad från honom? har han tänkt på att jag kanske inte tycker att det är kul att lära mig en massa städer? jag tycker att det räcker med att veta om de ligger norr eller söder om mitten av sverige. ;b

jag tycker faktiskt att det är lika viktigt att se på vem kan slå filip&fredrik, ett sånt underbart program! :D haha, jag tror bestämt att jag ska se på det. hej.

make me happy
skickat av: sandra

nice opinion baby :)

2008-09-25 @ 17:47:54
URL: http://sandragimbson.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0