lördag, match och teambuilding.

precis som rubriken antyder är det lördag. jag har kommit på att lördagar är en fräsig dag. så fräsig att det faktiskt har gått och blivit min favoritdag i veckan. bra jobbat lördag. om någon är intresserad kan jag även berätta att torsdagen tog första platsen som min absoluta hat-dag. iallafullafall..

det är även match idag. jag är inte taggad alls, hatet till fotboll har förföljt mig ända sen förra matchen.. det är med en aningens over-sizead klump i halsen jag säger att fotbollen kommer nog bli prio 2 hädanefter. eller tre kanske tillochmed. jag tror faktiskt att läxorna går före också. ta mig tusan. fotbollen gör mig inte ens glad längre. ;o

efter matchen, som jag faktiskt inte tror kommer gå bra, är det raka vägen till BKs klubbstuga. där ska vi äta tacos och typ lära känna varandra. vi ska på sävarcup nästa helg och för tillfället kan jag fortfarande inte alla namn. det är ju bra..

nej, nu ska jag packa väskan och såntdär. vi hörs sen.

OVER AND OUT.

make me happy
skickat av: sandra

sv: låter bra :)



och du, jag kommer och stöttar sig på matchen :) kommer gå huuur bra som helst!

2008-09-13 @ 12:46:56
URL: http://sandragimbson.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0