rubrikbrist? ;o

haha, jag tänkte vara kreativ och blogga lite för en stund sen eftersom jag inte ska träna idag. det gick sådär kan jag ju säga. när jag skulle logga in såg jag en blogg som hette "ung mamma 15", där har jag suttit i snart en och en hlav timme, :b haha, jag är helt begaistrad! :D tjejen var femton år när hon fick dottern Wilma. jag tycker hon är stencool! modig minst sagt!

iallafall, just nu sitter jag och ser på sjukhuset. jag ska snart gå ner och fika lite kanske. sen ska jag nog sova. jag känner mig sjukare nu än förut, jag är jättetrött och känner mig hängig som satan. nej, nu är det slut gnällt. ;b

imorn är det ic-games. jag har ingen aning om vad det är men taggad är jag, haha! goo SPIC2!

förresten, jag är less på mina rubriker, alltså datumet. nu blir det en förändring, :b haha!

OVER AND OUT.


make me happy
skickat av: sandra

sv: bra ewe :D och känn dig piskad när det gäller id games :D

2008-09-10 @ 16:48:08
URL: http://sandragimbson.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0