snälla.

jag behöver ett rum, eller inte ens det; jag behöver en liten liten yta där jag kan få plats med en liten liten madrass där jag kan sova. kanske under en säng? jag gör vad som helst för att komma iväg från henne just nu. jag kan inte tänka mig en värre männska! jag är så fruktansvärt less på att personen i fråga gör allt i sin makt att göra mitt liv till ett helvette.

jag kanske håller ut i veckan, men sen är det nog kört.

hör av er; 076-7644898

jag är otroooooligt tacksam för svar.

/ desperat!

make me happy
skickat av: sandra

jag har stor säng och en massa ostkrokar :) kom hit och bo min sköna böna :)

2008-09-20 @ 10:56:37
URL: http://sandragimbson.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0