03.04.09

det är fredag, och jag sitter hemma. alldelens själv på mitt rum.
jag har jäättetråkigt.

varför är det alltid så, att jag sitter hemma på en fredagkväll?
och en lördag, och en söndag också för den delen.?
det här går inte, jag måste skaffa mig ett liv.
någon som vi hjälpa till?

jag börjar bli less på att allting måste kretsa runt dig.
jag vet att det är jag som gör det så, men still.
jag förstår inte hur du gör så att vad jag än tänker på så är du där.
det är sjukt jobbigt att vara i den här situationen.
förlåt, jag vet inte vad jag ska säga.
det hade varit najs att kunna vrida tillbaka klockan en sådär kanske tre år.
eller ännu bättre, veta vad jag hade missat om jag gjorde som jag gjorde.
det kanske var bra val då, men satan vad jag ångrar mig nu.
det var mitt fel. my bad liks. jag får stå mitt kast.

godnatt.

make me happy
skickat av: Sunqovich

men du ewe, jag känner igen det där. Jag har tänkt på det länge, att jag inte har nåt liv, inget socialt umgänge iaf. Vad ska vi göra åt det egentligen? Kanske dags å börja ragga på krogen ;) haha

2009-04-03 @ 22:32:10
skickat av: inkipink

jag kan ge dig ett socialt liv! jag sitter också bara hemma :( jag känner att jag vill ut och träffa folk! måste bara ha glada kompisar som gillar sånt! så come one!!!

2009-04-04 @ 00:28:44
skickat av: emma

Sv: HA HA HA! Jag kommer leva så jävla länge på det där målet alltså :D

2009-04-04 @ 18:56:27
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0