21.04.09

min ångest heter brynolf.
brynolf och jag är inte vänner.
vi är väldigt nära dock. alldelens för nära.
brynolf är som en parasit. brynolf lever på mig och suger ur all min energi.
i början av tvåan var brynolf liten och söt. nu har brynolf växt och är jättestor.
när jag sitter ner kväver brynolf mig. jag hatar brynolf.
jag vill gå i ide och sova till den 20e juni. då är allt över och jag behöver inte oroa mig över:

- the trip
- de fyra historieseminarierna vi ska ha fram till maj.
- bellmananalysen
- träningsutvärderingen
- the trip igen
- engelskanationella
- mattenationella
och en massa andra saker.

är det någon som vill adoptera brynolf, aka min ångest, är ni mer än välkomna att ringa mig! (ni får betalt)
USCH! nu ska jag fortsätta med bajs-jävla-cp-skit-helvettes-the trip :(
jag dör.
hejdå!

make me happy
skickat av: sandra

dö brynolf, dö!

2009-04-21 @ 19:55:37
URL: http://sandragimbson.blogg.se/
skickat av: emma

Sv: Du skrattade, det vet jag ;)

2009-04-22 @ 07:14:51
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
skickat av: Okänt IC-barn

Menar du att IC har gett Brynolf näring? Buhuu!...

2009-04-22 @ 18:28:14
skickat av: camilla

Brynolf. Vilket jä...namn.

Och det kunde jag ge mig f_n på att det var en karl också.

Dom ställer bara till med problem.

2009-04-22 @ 18:49:19

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0