övningskörning.

pappas bil och jag tycker inte om varandra tror jag.
det går bra med dragläget, växlingen, ja det mesta faktiskt. men inte parkeringen. :(


just nu sitter jag och ser på efterlyst.
GW säger; "vi har ju kvinnor som sitter på ...anstalten här i Sverige som har suttit inne i väl över tvåsiffrigt"
menar han då att kvinnor får sitta inne i typ 100 år och uppåt eller va?
ja, jag har dålig humor på kvällar. (y)

make me happy
skickat av: camilla sjöström

Vill bara skryta att idag har jag gjort något jag inte gjort på 22 år(herre Gud är det så länge sedan)

Jag har fickparkerat!!!

Gumman det komma gå bra för dig också.(för du är väl lik mig och inte din mor)

Love you!

2009-04-08 @ 21:26:20
skickat av: susanne

Ja, är det till att skryta på den här sidan vill jag bara tala om att jag minsann har fickparketat, faktiskt, för ett tag sedan!! Och det gick galant!! Du var ju med, Ewe, när det hände. Så du, Ewe, har dubbelt att brås på! Och det är väl inte fyskam med den här genuppsättningen...tycker jag! Den är nog ganska perfekt om man tänker efter.

Puss

Susanne

2009-04-09 @ 11:14:18
URL: http://ewep.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0