20.08.09 igen

alltså, är det bara jag som tycker att det är svintöntigt när folk skriver typ "jag var hemma hos M idag..", när man inte ens är känd? jag kan förstå typ stinalee, kenza och alla dom stora bloggarna att de kanske inte vill att alla ska veta vem de hänger med liksom, men en som har typ 20 besökare? nja, nån måtta får det vara.

för er som undrar; jag överlevde sjukhuset!
plus fick jag min semesterersättning idag, ett brev där det stog att vi inte behöver komma till skolan klockan 8.10 utan 9.50 istället, ett parramål av pappa och en kram av klara, helt spontant sådär.
idag har jag egentligen ingenting att klaga på, det är match ikväll och jag är taggad till tusen!

nu ska jag drömma mig bort till kreta, 28 dagar kvar!

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0