bara för att..

klockan är mycket,
jag är trött,
jag inte har något viktigare att säga,
jag inte orkar bädda sängen så jag kan sova,
det bara är skit på tvn,
alla nattugglor ska få något att göra
och för att.. jag har tråkigt ska ni få veta en hemlighet! ;o
ooooh, spännande, tänker ni!
INTE säger jag, men här kommer den!

förresten!
ni kanske borde sätta er ner, hålla någon i handen och hämta en kudde utifall min djupa, mörka, hemliga hemlighet kanske blir för mycket för er. jag kan vänta en stund.

...

så, okej, nu kommer den;
jag längtar till skolan! ;o

WOOOOT?!
ja, det är sant. jag ljuger inte. det är inte första april och ni ser inte i syne, jag längtar till skolan.
kanske inte alla lektioner men liksom.. vännerna som jag inte har träffat på hela sommarn! baaap.

jag hoppas att ni kunde handle the truth, så att säga.
nu ska jag sova.
puss!

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0