...



tror du på riktigt att jag blir rädd för ditt "mördarsvärd" när jag har en såndär ståendes på golvet?
för er icke insatta ska jag berätta för er vad det; ett underbart lätt och användbart objekt. det är så avnändbart att det inte ens går att sätta ett namn på den. man kan alltså vinkla både foten och.. den andra grejen vilket resulterar i att man kan.. nypa fast någon, man kan peta på någon, man kan kroka fast någon. som om inte allt det där räckte kan man också elektrificera någon med pluggen som medföljer, ;] chokande roligt! ett trevligt nöje på en tråkig vardagskväll! möjligheterna är oändliga! självklart kommer den i originalförpackning!

who's afraid know?

make me happy
skickat av: Captain

JAG ÄR MKT NÖJD ÖVER ATT HA FÖRSTÖRT DIN SÖMN. men säg mig, var inte den lilla gossen ganska söt? :D

2009-08-17 @ 16:08:01
URL: http://captaincola.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0