sista dagen i frihet!

den spenderades i skolan! :o eller ja, inte riktigt. vi skulle genomföra en genialisk plan men den sprack :(
damn!

iallafall, vi gick runt och sökte en kalender till matilda. tillslut hittade vi en, mycket bra.
sen efter kalendersökandet blev vi hungriga så vi begav oss till café lilla paris och käkade.
mycket mys att sitta ute i solen och verkligen ta vara på den tid man kan göra så!

efter lunchen gick vi brottom då vi insåg att klockan var ett och bådas bussar skulle gå just då.
vi sprang ner till busshållsplatsen och som jag fattade hann vi med dom båda två :)

busschauffören måste ha haft mens. han var hur sur och otrevlig som helst! det är tom värt att berätta vad han gjorde; here it goes; det började med att jag skulle fylla på busskortet men eftersom jag hade mitt busskort från skolan sen två år tillbaka var det ju ett tag sen som jag fyllde på.. iallafall så la jag kortet mot "läsaren" och då började utskällningen! "du kan inte böja kortet, då går det av, blablabla!" jag fick tillochmed en broshyr hur man använder ett busskort! jag menar, fine, jag är blond, men jag är fan inte dum! gubbjävel :( sen när vi kom upp utanför nolaskolan skulle en tjej (som just börjat ettan) kliva på bussen och gick fram till vägkanten. då när hon klev på började han skrika på henne. "om du ska med måste du visa det tydligare, annars blåser jag förbi dig nästa gång!" usch på sånna!

snart är det träning iallafall, jag är inte så taggad. jag är trött och har ångest inför imorn!
och vi håller tummarna på att matilda roffar åt sig ett överskåp till mig imorn!

make me happy
skickat av: camilla

Han var då på dåligt humör.

Men för det kunde väl han bita i hop och lägga på sig ett leende.

Jag håller tummarna att ni får ett överskåp.

Och det var så sant som sagt...

du är blond men inte dum.

Love you!

2009-08-24 @ 21:01:54
URL: http://cammo69.blogspot.com
skickat av: Anonym

var han blond och i 30 års åldern? då är det surgubben som skällt ut mig en gång för att jag betalade med småpengar.

2009-08-26 @ 21:59:37
skickat av: Anonym

(från ingela, mitt namn kom tydligen inte med)

2009-08-26 @ 22:00:14

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0