tredje gången gillt

jamen, tredje och sista gången idag för min del idag.
nu är jag sugen på kvällsfika så jag borde egentligen besöka kylskåpet och se vad det har att erbjuda.
troligen samma som imorse, dvs. ingenting. inte ens flingor har vi hemma! katastrof!
det får bli mackor och mjölk, (y)

imorgon har blivit en fullspäckad dag.
- stan med emma
- körlektion (fickparkering, seriöst, varför ska man ens behöva lära sig sånt?!)
- date med en massa folk på max
- bio med samma folk
- hem och sova!

från morgon till kväll är planerad in i minsta detalj! det gillas och nu väntar mackorna på bänken.
godnatt!


tack emma för designen, igen! ♥

make me happy
skickat av: Camilla

Vi kanske syns på stan!

Och du har så rätt....varför lära sig fickparkera???

Jag har haft körkort i 22år och aldrig fickparkerat!

(Förutom på körskolan)

Hare!

2009-12-29 @ 08:36:33
URL: http://cammo69.blogspot.com

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0