confessions at the computer

"jag ska aldrig köpa chinos"
"jag ska aldrig köpa converse!"
"jag ska aldrig köpa jeansleggings"

gissa vad jag kom hem med från stan idag?
(för er blonda):

ett par chinos från vila, 100kr
ett par jeansleggings från vila, 250kr
och sen kommer bästaste ida med ett par vita, låga converse från kina snart. :)

make me happy
skickat av: camilla

Det är bra att du köper kläder.

Som du såg på bilden prioriterade din mor något annat när hon var i din ålder :)

Jag tror hon snodde från Hasse, för han ser så paff ut på bilden :)

Vad tror du?

2009-07-05 @ 08:25:07
skickat av: morsan

Så var modet på MIN tid...jag var jätte-inne då!!!Men det var då det...

Kram

Morsan

2009-07-05 @ 12:39:20
URL: http://susannep.blogspot.com/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0