det blev en dag på staden (8)

dagen började lite halvdåligt.
stopp i toan, eller ja, inte sånt stopp men ni vet.. tre tjejer på en toalett, det är inte lätt.
uschusch, efter mycket skrik och bråk upptäckte jag FASAN! mitt pass går inte ut iår utan nästa augusti! jag tror jag lägger mig på golvet och dör litegranna! :( jag är alltså 13 år!!! på det förra kortet! iallafall var jag sur och vresig hela tiden på stan, iallafall tills jag fick två nya bhar av mamma! wooho, då vart jag glad. syyynd att jag "glömde" leget hemma så det inte gick att betala med kortet ;] man får inte vara dum :]

sen gick vi upp och tog ut pengar och traskade vidare in til euro sko där jag tänkte söka efter ett par gladiatorsandaler. jag hittade först ett par typ ljusbruna, ganska snygga, med en dragkedja bak vid hälen, men jag var inte helt såld på dom. men jag tänkte köpa dem ändå eftersom jag var på jakt efter ett par, och halva priset var det också. men då när jag skulle betala ser jag ett par mörkbruna, mycket snyggare sandaler! haleluja! de var typ dubbelt så sköna men lite dyrare. men skitsamma, jag köpte de ändå, asbra! :D nu är jag typ glad igen, även fast det regnar..

make me happy
skickat av: sara

hihi. vad är det för böcker du läser? :)

2009-07-20 @ 13:49:08
URL: http://smuls.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0