en dag på staden

med emma blev det idag :) efter en glass och en del snack begav vi oss hem igen.
när jag kommer hem ser jag en sjukt stor geting som kommer inflygandes genom mitt fönster, jag tar upp en massa postit-lappar och smäller till honom, HAHA, rätt åt dig, getingjävel!


bildbevis!

och nu är jag mer less på salla än vad jag har varit på länge nu!
för det första: hon kör slut på all bensin i moppen, även den som står i garaget!
för det andra: så gömmer hon nyckeln så jag inte hittar den och blir sen till emma!
för det tredje: så har hon gömt en extranyckel i moppen så nu har hon moppen ändå!

fyfan vad less jag är på henne! hoppas du drular med den och aldig vill köra igen, det skulle vara rätt åt dig!

make me happy
skickat av: camilla

Nu ska vi vara, nu ska vi vara... snälla!!

2009-07-16 @ 19:16:28

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0