en dag på stan

jepps, idag igen :)
emma och hennes pappa kom och hämtade upp mig så var vi påväg in till stan för att möta hannah som fyller 17 idag! grattis hunney! <3 innan vi mötte upp henne så gick emma och jag och köpte en jättefin bukett till henne och sedan gick vi ner på ticket och hämtade några resekataloger.  efter det gick vi upp till blåbär och satte oss och fikade. himla fint att blommorna hannah fick av oss matchade hennes tröja och sjal perfekt! :)

efter cirkus två timmar, tjocka magar och en hel del tjejsnack var det dags att åka hem igen.

nu sitter jag här, och surprise surprise, tittar i resekatalogerna och söker runt lite på internet :)
jag är så sjukt glad och hoppas verkligen verkligen verkligen att det bli av! det skulle vara så underbart att sticka iväg.
mamma, jag, emma och emmas mamma. en veckas avbrott från vardagen.

hjälp till att hålla tummarna nu, jag vill verkligen detta! :)

make me happy
skickat av: MS - Amor Vincit Omnia

SV: gud vad kul :) vart åker ni isf?



jo då det är finfint med mig, trött bara..

2009-07-06 @ 17:20:27
URL: http://msundin.blogg.se/
skickat av: MS - Amor Vincit Omnia

SV: å mysigt :)



ja det typ regnar här i sthlm :(

2009-07-06 @ 18:01:17
URL: http://msundin.blogg.se/
skickat av: camilla

Susanne får inte åka utomlands utan mig!!!!

2009-07-06 @ 19:38:56
skickat av: Leia

Ja, då blir det säkert superkul för er. =)

Nej, har tyvärr inga planer på att åka någonstans. Men får göra det bästa av sommaren här hemma. =)

2009-07-06 @ 20:37:19
URL: http://onlyforever.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0