lördag

detta måste vara den värsta lördagen i mitt liv! eller ja, so far kanske jag ska säga.
jag vaknar upp klockan 12, halva dagen är bortsovd, och märker att jag har världens nackspärr! ;s
dags att köpa en ny kudde kanske?

plus har jag fått nått jäkla skit där kanylen satt så nu har jag ont också, inte okej :(
anyway, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och fortsätta att läsa ljudet av ditt hjärta, trots att jag egentligen inte vill. jag menar, ju mer jag läser desto närmre slutet kommer jag! :o
jaja, nu kan jag inte vänta längre.

tjing!

make me happy
skickat av: Emma

hejsan! förlåt om jag stör. ville bara kika in och berätta att du har en jätte fin blogg. Och även fråga dig en sak kan du svara på dagens fråga i min blogg? Dagens fråga handlar om; Har du nånsin pratat med kändisar eller skrivit till dom på tex Myspace? Om ja, vilka har du fått svar ifrån eller pratat med irl?



till dagens fråga; http://emmaeriica.blogg.se/2009/july/tillbaka-for-en-stund.html



I samma inlägg finns det en video av ett spöke som troligen visas vara Michael Jackson. Kommentera gärna vad ni tycker om videon. Ärlighet tack! Va helt ärlig när ni kommenterar! :D



Jag gör icke reklam för min blogg!



Tack!



EmmaE.

2009-07-18 @ 17:54:14
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
skickat av: Emma

aow de är synd =/

min polare har blevit tatuerad av henne och

min syster ska träffa henne nu i juli nångång:D

2009-07-18 @ 18:09:42
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0