och tröttheten..

som jag kände vid åtta är som bortblåst.
klockan är snart två och min trötthet har nog övergått till övertrötthet.

klockan var strax innan tolv, halv kanske hon var, när jag sa att jag var galet hungrig till jocke. smartgrabben som alltid är hungrig verkar det som tog då med mig till burger king, haha, inge tjockt! :D iallafall blev det typ middag.. midnatt? gott vare however..
förresten måste jag ställa frågan; burgerking eller max? ;o
efter maten måste man ju smälta den så det blev lite gh-spelande, perfekt, nu lär jag ha ont i armarna resten av veckan!
:(

och rörande passet! ;o
nästa vecka ska jag göra ett nytt, jag vägrar att åka iväg med det nuvarande!
jag dör hellre än att visa mig med det! :(
så illa är det!
jag är 13 år! ;o
usch.

nu ska jag zappa runt och kolla om det är ngt kul på tvn och sen, förhoppningsvis sova lite.
godnatt!

make me happy
skickat av: sara

okej, tack för tipsen!



hoppas du får en fin dag! :D

2009-07-21 @ 13:56:40
URL: http://smuls.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0