om gud finns..

så ger han mig någons msn som har elliot yamins nya album fight for love på sin dator så denna person, eller räddare i nöden kanske jag ska säga, kan skicka hans underbara musik till mig!

Kära Gud!
Jag har alltid varit en snäll flicka.
Jag är den enda i familjen Pettersson som konfermerade mig på riktigt, jag valde tex inte fotbollen före Dig Herre.
Om det är en sak i världen jag får be om så är det att Elliots musik hamnar i min dator!
Jag skiter i om jag blir gift, jag skiter i om jag får ett välbetalt jobb och jag skiter i om jag får bo i ett tält!
Om jag har hans musik klarar jag mig fint, det är väl inte så mycket begärt?
Nu ligger bollen i dina händer, jag hoppas att du väljer rätt.
Peace out!


make me happy
skickat av: Emma

hehe min syster är 27 också xD

så det blir nog bra.

neejjee :o

AMI ska de vara ._.

2009-07-20 @ 22:19:07
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
skickat av: camilla

Tänk på vad du önskar dig, lilla vän.

Nog vore det bra med ett högavlönat arbete.

En man som även han har gott ställt.

Jag kan sjunga för dig....

Marias lilla åsna såre´ så ingen kan gå.

För Andersson är söt så han inte kan ju gå.

Marias lilla åsna så bängilig han kommit,

för ingen ville se hans Farao å hans lamm.......

2009-07-21 @ 06:40:54

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0