onsdag

om en vecka fyller lillasyster år, vad köper man till en sextonåring?
kanske fjärde boken i twilightserien? ingen baktanke alls att jag tar den själv, verkligen inte, :)
nä, jag vet verkkligen inte alls vad jag ska köpa åt henne, det är jättesvårt! hon säger ju ingenting heller, unge!

just nu är jag redigt uttråkad. jag har träningvärk, troligen från allt trummande på gh..
inga bra filmer har jag heller, och det är halvdåligt väder så går jag ut kommer det säkert att börja regna..
man kanske ska börja på ljudet av ditt häjrta?
det får bli så, efter top model.

i think it works!
tjing!


make me happy
skickat av: camilla

Visst är det svårt att köpa till henne.

Ja, inte bara henne, det är lika svårt att köpa något till er alla.

Utom till Suss, för till henne kan man ju alltid köpa en Bh.

Storlek B75 :)

2009-07-15 @ 18:27:09

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0