onsdagkväll

oj, nu kom jag på mig själv. jag har verkligen ingen aning om vilken dag det är. haha, så otroligt skönt att inte behöva tänka! :D

iallafall har jag förnyat min ipod lite. lite ny musik är aldrig fel, speciellt inte när man uppdaterade den sist i mars! jag behöver musiktips! vad lyssnar ni på för musik?
jag fick lite ny musik av emma men mer är ju aldrig fel, am i right?

imorgon ska jag lägga över lite filmer på mitt usb och bege mig hem till emma så ska vi fixa in dem då. kan vara skönt att ha något att kolla på på vägen över till kreta! :)

usch vad jag längtar!
nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite ur boken.

godnatt alla!

make me happy
skickat av: Isáwien - Amor Vincit Omnia

SV: jag grät redan innan cermionin :/ jag vill inte föstå att han är borta, vill ha tillbaka honom. han är my hero! ♥

2009-07-09 @ 00:17:56
URL: http://msundin.blogg.se/
skickat av: emma

Sv: JAG MED :D

2009-07-09 @ 09:48:21
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0